Te loghezi în contul tău din aplicația Rompetrol Go, accesezi secțiunea "heipreorder" și selectezi stația de unde dorești să ridici comanda. Apoi, se vor afișa categoriile de produse disponibile, din care poți alege ce vrei să adaugi în coș.
După ce comanda este preluată de către operatorii din stație, vei primi o confirmare și vei fi direcționat către plata online. Comanda va fi anulată automat dacă nu este achitată în 15 minute de la momentul confirmării.
După achitarea comenzii, ai la dispozitie un interval de 35 de minute pentru a te prezenta în stație să ridici comanda. În cazul în care comanda a fost plătită, dar nu a fost ridicată, banii vor fi returnați a doua zi lucrătoare în contul din care s-a efectuat plata.
Desigur, în cazul în care te răzgândești, ai opțiunea de a anula comanda plasată, direct din aplicația mobilă. Totodată, în cazul în care un produs nu mai este pe stoc în stația aleasă, comanda va fi modificată automat de către un operator și vei fi informat printr-o notificare în aplicație, pentru a aproba modificarea.
Intri pe "heipreorder", dai click pe iconița verde ce ilustrează Coșul de cumpărături și în partea de jos stânga vei găsi tab-ul numit "Istoric", unde sunt afișate toate comenzile. De asemenea, ai opțiunea de a marca ce comenzi preferi ca fiind "Favorite", pe care ulterior le poți plasa din nou foarte rapid.