Există puncte de loialitate și există Rompetrol GoPoints
Alimentezi sau cumperi din hei, colectezi GoPoints valoroase și le transformi în beneficii pe loc.
1. Ce este programul Rompetrol Go?
Rompetrol Go este programul de fidelitate al Rompetrol, bazat pe puncte cu beneficii personalizate nevoilor fiecărui tip de client.
2. Cine poate participa?
Orice client Rompetrol, persoană fizică poate participa în program din momentul în care a fost înrolat.
3. Cum mă înrolez?
Te poți înrola în program în cadrul Aplicației Mobile Rompetrol Go, disponibilă în App Store și Google Play.
4. Cum acumulez puncte?
Acumulezi puncte cu fiecare tranzacție efectuată în stațiile Rompetrol pentru produsele sau serviciile eligibile în program. Lunar, poți acumula până la 300 GoPoints la achiziția de carburant. Pentru a acumula puncte trebuie să folosești cardul indiferent de serviciul sau produsul achiziționat. Nu acumulează puncte vinietele, taxele de drum, precum și orice altă taxa (de ex. taxa de parcare, dus, ecotaxa etc.), țigările și produsele care conțin tutun, buteliile GPL, cărți, reviste, CD-uri și cartelele telefonice, spălătoria auto, produse aflate în alte promoții.
5. Care este valoarea unui punct?
Valoarea unui punct este de 0,1 Lei (10 Bani), 10 puncte valorează 1 leu.
6. Ce fac cu punctele?
Poți folosi punctele acumulate pentru a achita parțial sau în întregime orice produs sau serviciu din cadrul programului Rompetrol Go. Excepție fac carburantul, vinietele, taxele de drum, buteliile GPL și cartelele telefonice.
7. Sunt client Rompetrol GO+, primesc puncte?
Da, clienții Rompetrol GO+ sunt înscriși automat în program și vor acumula puncte pentru fiecare tranzacție eligibila, folosind cardul cu CIP.
8. Pot primi o listă cu tranzacțiile mele?
Poți avea acces la istoricul tranzacțiilor tale în contul tău Rompetrol Go din Aplicația Mobilă.
9. Cum aflu câte puncte am “pe card”?
Numărul de puncte generate și disponibile se găsește pe bonul fiscal alături de balanța contului după fiecare tranzacție, poate fi aflat în orice stație Rompetrol înscrisă în program, sau creându-ți un cont pe site-ul www.rompetrol.ro și/sau în Aplicația Mobilă.
10. Ce valabilitate au punctele?
Valabilitatea punctelor este de 2 ani de la momentului câștigării acestora. Pot acumula puncte dacă nu am cardul la mine? Punctele Rompetrol Go se acumulează la fiecare tranzacție făcută în benzinăriile Rompetrol doar dacă este prezentat cardul fizic sau virtual Rompetrol Go sau cardul Rompetrol GO+.
11. Pot acumula puncte dacă nu am cardul la mine?
Punctele Rompetrol Go se acumuleaza la fiecare tranzactie facuta in benzinariile Rompetrol doar daca este prezentat cardul fizic sau virtual Rompetrol Go sau cardul Rompetrol GO+.
12. Pot achiziționa și carburant în schimbul punctelor?
Punctele nu pot fi cedate pentru a achiziționa carburant în stațiile Rompetrol. Punctele pot fi folosite pentru a achiziționa produse sau servicii eligibile în programul de loialitate Rompetrol Go.
13. Cum obțin un card virtual?
Poți obține imediat un card virtual prin înrolare în aplicația mobilă Rompetrol Go sau prin asocierea cardului fizic existent.
14. Am pierdut/mi-am deteriorat cardul, ce fac?
În cazul unui card pierdut/deteriorat, înlocuirea se face prin generarea unui nou card în aplicația mobilă. Este necesară crearea unui cont pe același număr de telefon înrolat inițial și înregistrarea seriei cardului. Puteți obține seria cardului prin transmiterea unui mesaj la [email protected]